miercuri, 30 martie 2011

Pentru Dragoste


In miez de iarna, un gând singuratic, ma face sa încep câteva rânduri... Cum as putea sa îti demonstrez ca, CONTEZI pentru mine, cum as putea sa te fac sa îmi acorzi macar o clipa din pretiosul tau timp... o clipa care ar însemna o vesnicie pentru mine... Este miez de noapte si doua inimi singuratice îsi dau pentru prima oara "mâna" pentru a forma ceva atât de frumos,ceva numit DRAGOSTE! Seara se lasa si odata cu ea gândurile mele se îndreapta catre cineva pentru care eu exist... Acel cineva esti tu iubirea mea, esti tot ceea ce conteaza pentru mine... esti TU 


Când afara ploua, la tine ma gândesc; când afara-i soare, inima mi-o dezrobesc...Gândindu-ma la tine, stiind ca ai sa vii; simtind, ca pentru totdeauna tu ma vei iubi.Dar singur ma amagesc, în noapte, si plâng; as vrea sa-mi fi aproape, în brate sa te strâng... Sa-ti spun cât te iubesc; dar ma gândesc sa nu gresesc. Si de aceea plâng si tac; ma-ntreb mereu de-ti sunt pe place m-ai intelege... as fi fericit; si toata viata mea te-as fi iubit. 
Cineva va fi intotdeauna aici sa te iubeasca, cineva va pretui intotdeauna caldura zambetului
au si fericirea inimii tale... Cineva va incerca intotdeauna sa gaseasca cuvinte sa-ti multumeasca
pentru ca ai umplut viata cu vise devenite realitate si amintiri frumoase... TE IUBESC nu doar pentru
 ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt eu cand sunt cu tine... TE IUBESC pentru ca ma ajuti sa fac din
 viata mea nu o taverna ci un templu, din faptele mele de zi cu zi... nu un repros, ci un cantec...
 Cineva te va iubi intotdeauna, iar acel cineva voi fi intotdeauna EU ! Totul ne desparte pe mine si pe tine...
 distanta, oamenii, viata... poate si destinul... iata ce vreau sa-ti spun: nu ma tem nici de zambetul tau,
deci nu ma tem de nimic; sunt ceeace-i dincolo de fereastra odaii tale... departarea...Amintirea ta nu 
are unde sa ma afle, glasul tau nu poate sa ma strige caci nu stie unde sunt între cele patru zari...
Stii sa asculti? Auzi vântul la fereastra? Auzi pasarile care vin si pleaca ducand si aducand primavara?
 Stii ce-i nostalgia? Privesti uneori pe fereastra fara sa vezi nimic... sunt pe-acolo si intr-acolo...
 fara fiinta o apropiere si o îndepartare in preajma ta... TE IUBESC!
Când seara se lasa si toate zgomotele au "adormit", tacerea fermecatoare a noptii te va face
 a-mi acorda putin din timpul tau, pentru a da atentie micutelor mele rânduri. De fiecare data adorm
 cu tine în gând, ma scol cu tine-n gând, manânc cu tine în gând. Dumnezeule! Ce seintâmpla cu mine?!
 Oare asta înseamna sa iubesti cu adevarat?!... Daca ai sti ce greu îmi este fara tine, poate ca intr-o zi
, voi putea sa îti rostesc aceste cuvinte in fata... Acum în inima mea este un loc aparte pentru tine,
 un loc pe care ai reusit sa-l cuceresti si sa-l stapânesti... Astazi când tu, rezemata, vei citi aceste
 rânduri; eu ma voi gândi, îmi voi imagina cum ar fi fost sa fim impreuna. Nu vreau sa-ti spun decât ca 
îmi este foarte greu sa trec peste zilele astea când toata lumea va fi împreuna si noi, nu... 

M-am trezit într-o dimineata cu presimtirea ca ceva se va întâmpla în acea zi. Si a fost ceva minunat.
 Te-am zarit pentru o clipa, dar ai disparut... Dar a fost de ajuns pentru a ma îndragosti... 
Si de atunci am dorit mereu sa te zaresc,... dar pentru a-ti vorbi, nu aveam înca acel curaj.
 Doream sa te cunosc, sa ma cunosti. Astfel am aflat cum te numesti si imaginatia si firea mea 
nebuna au luat-o razna. Am prins curaj si ti-am vorbit, dar erai atât de distanta si totusi... 
atitudinea ta nu m-a descurajat. Esti înca prezenta în visele mele si cred ca este de ajuns. N-as vrea 
sa ajungi totusi sa ma cunosti, de frica unor deziluzii. Este de ajuns sa stii ca undeva, acolo, nu prea 
departe, este cineva pentru care reprezinti tot ce e frumos... 

Niciodata nu voi avea destul timp sa îti redau în cuvinte tot ce simt pentru tine... iubire, pasiune, dorinta... tot ce stiu e ca voi încerca mereu sa fac mai mult, mai mult decât e posibil, pentru a te pastra aici într-un coltisor al inimii mele, un coltisor pe care ti-l rezerv tie draga mea... pentru ca tu esti tot ce mi-am dorit vreodata! Ochii tai patrunzatori m-au fascinat din prima clipa, buzele tale senzuale m-au cucerit... parul tau atât de fin, îmi mângâie obrajii... iar mâna ta calda o simt pe fruntea mea rece... La atingerea ta totul renaste, îmi revine pofta de viata, îmi dai un motiv de a trece biruitor prin toate, ba chiar mai mult... sa uit de toti si de toate... si sa ramânem doar noi doi... în lumea asta parca purtata pe aripi de basm... Nu voi uita niciodata acea clipa în care te-am zarit pentru prima data, clipa magica în care TU m-ai fermecat... Cu siguranta ca meriti tot ce e mai bun... !
Dragostea este o dulce iluzie ce se naste din lumina razelor de luna... caldura pamântului si lacrimile norilor... E o adiere de vânt cu nuanta, un raset de frunze... un cantec care rasuna... un drum anume... care te poarta în visele cele mai profunde. Fiecare gand al meu catre tine... se va lasa usor din mine... va pleca în zari si va lasa în urma un soare ce-o s-apuna... Si poate tu ma vei uita caci visul trecator a fost..., dar tot ce-am spus e-adevarat si te-am iubit neîncetat... Dragostea este o iluzie optica ce duce la orbire, o multitudine de calitati si chiar defecte înbalsamate într-un trup cu umbre si oglindiri irezistibile... Dragostea poate fi TOTUL sau NIMIC... alegerea iubite, e numai a ta !
Un cer senin cu mii de stele deasupra gândurilor mele departe duse-n departari... trezind în mine noi fiori. Un gând trist si dureros, la ce va fi, la ce a fost apasa greu sufletul meu... cu gândul dus la chipul tau S-a îndreptat catre lumina si clipa aceea a disparut luând fiorul nou nascut 

 

  Te-am vazut cum dormeai... am vrut sa vin sa te sarut, dar atunci ai deschis ochii, mi s-a facut frica si am fugit... Cand te vad, simt cum pamantul imi fuge de sub picioare parca totul se roteste in jurul meu, parca eu sunt centrul universului, dar... deodata totul fuge spre un alt centru... acolo esti tu, ma faci sa ma invart în jurul tau ,ma domini... nu ma mai pot stapani... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu