joi, 14 aprilie 2011



Mi-as dori sa intanlescun om care nu ma judeca dupa aparente...sau dupa marca adidasilor mei,sau dupa masina pe care o conduc,sau dupa profesia pe care o am...cineva,care nu ma judeca dupa spusele altora ci dupa felul in care el ma descopera...O persoana care sa-mi starneasca interesul sa-o cunosc..o persoana care ma recucereste in fiecare zi..care uraste rutina si lucrurile comune...O persoana care sa alerge cu mine prin ploaie,fara sa ii fie teama ca isi murdareste hainele sau incaltarile de firma,,,Cineva care sa ma tina strans de mana..sa ma conduca atunci cand am nevoie,sa se lase condusa cand nu gaseste drumul spre iesire..Cineva care sa-mi inteleaga alegerile ciudate uneori,sa inteleaga ca am nevoie de spatiul meu,de nebunia mea,de perioada mea de victimizare,cand sufar,cand am obosit..sa ma astepte cuminte,ca-mi revin Cineva,care sa inteleaga ca pentru mine nu conteaza cuvintele,ci gesturile mici dar nebunesti..Cineva care sa-mi dea libertate cat sa nu ma simt sufocat..si care e geloasa atat cat sa simt ca tine la mine.O persoana cu care sa ma simt in largul meu..si care sa simt ca ma apreciaza pentru felul in care gandesc si pentru nebuniile pe care le fac.Cineva care sa ma inteleaga ca in ciuda varstei si a profesiei,uneori ma comport ca un copil, dar alteori vreau sa discut foarte serios. Cineva care sa-mi accepte si defectele,pentru ca nu sunt perfect.. sa ma iubeasca asa cum sunt. Sa-mi iubeasca nu ochii,nu chipul,nu trupul..ci sufletul...

2 comentarii:

  1. Toti ne dorim sa intalnim persoana dupa dorintele noastre, insa uneori nu le poti gasi pe toate intr-o fiinta... cel mai bine e sa accept persoana asa cum este ea... Iubirea sincera e cea mai importanta decat toate pentru ca atunci parte negativa devine frumoasa...

    RăspundețiȘtergere